applefobia
Applefobia


Loading...

No i wykrakałem...

Pastwiąc się nad plastikowym iPhonem i jego gumowym bumperem, posunąłem się niedawno do granic absurdu, złośliwie proponując   odwrotne z...

Pastwiąc się nad plastikowym iPhonem i jego gumowym bumperem, posunąłem się niedawno do granic absurdu, złośliwie proponując  odwrotne założenie pokrowca dla urozmaicenia doznań estetycznych. No i wykrakałem...

Ktoś musiał być już strasznie znudzony iPhonem 5c, bo wprowadził ten mój kretyński pomysł w życie. Nie żebym podejrzewał go o kradzież pomysłu - raczej w grę wchodzi uniwersalna zasada, że pewne rzeczy same przychodzą do głowy, gdy człowiek osiągnie granicę wytrzymałości na otaczający go dookoła banał i nudę.

Właśnie pojawiła się gra, która w kreatywny sposób wykorzystuje dziury w bumperze plastikowego iPhona. Zabawa polega na założeniu bumpera dziurami na wierzch i wtykaniu palucha w otwory w trakcie prostej gry logicznej. Bardzo rozwijające wykorzystanie potencjału najlepszego biznesowego telefonu świata, będącego efektem połączenia zaawansowanej technologii i przełomowego designu, nieprawdaż?





CHCESZ BYĆ NA BIEŻĄCO? DOŁĄCZ DO APPLEFOBII!



iphone 5C 7752800720178191169

Strona główna item

Bądź na bieżąco



REKLAMY






Losowy wpis z archiwum

Archiwum bloga