applefobia
Applefobia


Loading...

Praga - przewodnik hipsterski

Być może nie wszyscy zauważyli, ale ostatni artykuł o nowym miniaturowym Maku Pro nadawałem z Pragi. Ponieważ w ciągu kilkudniowego p...

Być może nie wszyscy zauważyli, ale ostatni artykuł o nowym miniaturowym Maku Pro nadawałem z Pragi. Ponieważ w ciągu kilkudniowego pobytu zrobiłem sporo ciekawych spostrzeżeń, postanowiłem podzielić się nimi w hipsterskim stylu, z obowiązkowym zastosowaniem kreatywnych filtrów i kwadratowych zdjęć.

Praga to przepiękne miasto, pełne historycznych zabytków i klimatycznych miejsc. Turystyczną ikoną Pragi jest oczywiście średniowieczny Most Karola...


...ale równie piękne i warte zobaczenia jest Stare Miasto, pełne krętych uliczek i zaułków...


...oraz lokalny Wawel, czyli Zamek na Hradczanach...


...z fantastyczną wieżą widokową przy katedrze św. Wita, z której widać panoramę całej Pragi:



Kolejną atrakcją Pragi są niezliczone knajpki i kawiarnie...


...oraz kluby muzyczne ulokowane na barkach na Wełtawie:



Nie należy też zapominać o bogatych zbiorach muzealnych, gdzie możemy podziwiać liczne dzieła sztuki. Mnie na przykład niezwykle zafascynowała wystawiona w salach Strachovskiego Klasztoru ikonografia przedstawiająca żywot św. Norberta:

 


Oczywiście w Pradze nie mogło zabraknąć akcentów związanych z Apple. Czescy fanboje, podobnie jak na całym świecie, manifestują swoje przywiązanie do marki za pomocą typowych dla rezerwatu, kreatywnych środków wyrazu...


...a kafejki Starbucksa nie mogło zabraknąć nawet na Hradczanach:



PS. Wszystkich wrażliwych czytelników przepraszam za kolory zdjęć, ale nic nie poradzę na to, że Instagram wyznacza trendy. Naprawdę bardzo się starałem i namęczyłem, żeby w Photoshopie uzyskać te modne efekty i filtry...


Praga 2808135026364774424

Strona główna item

Bądź na bieżąco



REKLAMY






Losowy wpis z archiwum

Archiwum bloga