wtorek, 24 września 2013

Z iPhona 5C da się nawet zadzwonić!

Dział marketingu Apple ciężko pracuje na swoje pensje. Reklamy iPhona 5C sypią się jedna po drugiej, jak słoma z rękawa stracha na wróble. A każda kolejna jest jeszcze bardziej kreatywna. Już wiemy, w czym iPhone 5c jest najlepszy!

Według klasycznych zasad marketingu, przekaz reklamowy powinien podkreślać najistotniejsze zalety produktu, a zwłaszcza skupiać się na tych cechach, które czynią produkt unikalnym i mają wzbudzić pożądanie konsumenta.

Fikuśna damska bielizna powinna przyprawiać facetów o stupor i powiększać optycznie cycki o dwa rozmiary, samochody powinny same parkować i automatycznie hamować na widok pijanego borsuka na drodze, a klej do protez zapewniać permanentny uśmiech emerytom nawet po zaaplikowaniu na odwrotną stronę protezy.

Czegóż więc dowiadujemy się z kolejnej reklamy iPhona 5C? Co, według geniuszy kupertyńskiego marketingu, stanowi jego najmocniejszą stronę - zabójczy kiler-ficzer, którym miażdży konkurencję z taniego plastiku?





Otóż dowiadujemy się, że każdy iPhone 5C, nawet niezależnie od koloru, umożliwia prowadzenie normalnych rozmów telefonicznych.  Faktycznie kiler-ficzer... Rozmawiać można w każdych warunkach - w pomieszczeniach, na ulicy, na stadionie, na plaży - i w dowolnym języku, z bumperem lub bez, a co najważniejsze, dzięki genialnej konstrukcji iPhona 5C, dają sobie z tym radę nawet osoby z prowincji bądź z lekkim niedostosowaniem społecznym.

Z poprzedniej reklamy dowiedzieliśmy się, że plastikowe iPhony mają fajne kolorki. Z tej - że można przez nie rozmawiać tak samo, jak przez każdy inny plastikowy telefon. Jak na najbardziej innowacyjny produkt technologiczny ostatniej dekady, to faktycznie jest się czym pochwalić...

To tak, jakby jedna reklama Trabanta najpierw zachwalała duży wybór kolorów plastikowej karoserii, a druga przez pół minuty udowadniała, że Trabant naprawdę jest samochodem, ma silnik i da się nim jeździć!

Normalnie aż mi się zachciało zadzwonić. Gdziekolwiek... Przecież, kurna, ja też mam plastikowy telefon!




CHCESZ BYĆ NA BIEŻĄCO? DOŁĄCZ DO APPLEFOBII!



15 komentarzy :

  1. Powoli zaczynam się przekonywać do tego produktu...

    OdpowiedzUsuń
  2. Z Trabantem to ja bym bardziej ostrożny był. Jeszcze usłyszy wyśmiewanie się Bono z U2, kupi iPhone - lub najlepiej całą paletę kolorów lub całą paletę jako opakowanie zbiorcze i będzie mu a duszy / koncertach / kolorystycznie grało z jego pojazdami.
    Tylko, że już chyba skończyły się czasy lansu Bono na Trabantach - a zaczęła się nowa era odrapanych z amazingu zalanych plastikiem (jak nieświeży kotlet w barze szybkiej obsługi sosem grzybowym) a klyenty się pchają drzwiami i oknami. Tylko chwila, zaraz, zaraz... po kolorko-fona jakoś się nikt nie pcha.- nawet z przeznaczeniem zakup na rynki piątego i szóstego świata.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja się pytam, czy ktokolwiek w dziale marketingu wie o istnieniu Siri? Czy może już wszyscy w Apple zapomnieli o tej sponiewieranej i podle poczętej sierotce?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Toż to wieczna beta. Czego ty od niej oczekujesz?
      Przez kilka pierwszych miesięcy iUser mógł powiedzieć że ma dziewczynę ale na dłuższą metę nie sprawdziło się i koniec.

      Usuń
    2. @JebaczKoz - w sensie, że związek nie wypalił? :)

      Usuń
  4. Lumia stała się tak bardzo zajebista..;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ogrodniku, jesteś genialny! Nie wiem jak to zrobiłeś, ale jesteś genialny. Jesteś sam jeden, a geniusz Twój równa się geniuszowi sztabu pracującego nad iOS7. W imieniu MyApple, Apple, YourApple, iWszystkieiNneApple - dziękuję, iż możemy dodając komentarze doświadczać wrażenia zwanego "Overlapping text".
    Więcej na ten temat, by dokopać leżącemu znajdziemy:
    http://sloppyui.tumblr.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Ostatnimi czasy króluje "ABCadło"

    Teksty autora ( i komentarze pod wpisem idealnie to udowadniają - cytat "Dajcie Wojtkowi spokój. On tylko chce sobie samemu udowodnić jaki to świetny produkt, bo przecież nie stał w kolejce bez sensu.")

    OdpowiedzUsuń
  7. Siem nie znasz. To ukryty przekaz, ze naprawili antene : >

    OdpowiedzUsuń
  8. http://www.ebay.com/itm/Apple-iPhone-5S-16GB-Gold-Factory-Unlocked-Brand-New-VERY-HARD-FIND-/111174869600

    Goldi poszedł za 10k$ To ty Adrian?

    OdpowiedzUsuń
  9. A ty sie Ogrodnik dziwisz ? sie tak rozbuchali z wypasiatymi funkcjami, że zapomnieli, że to telefon - a jak oni zapomnieli to i wyznawcy zapomnieli i należy im o tym przypomnieć bo AT&T tez chce obiecanej kasy z połączeń.

    OdpowiedzUsuń
  10. http://apple.komorkomania.pl/2013/09/24/ios-7-uczyni-iphonea-wodoodpornym-czyli-jak-strollowac-uzytkownikow-smartfonow
    Świetny temat na nowy wpis :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Włosi juz dawno udowodnili że "Colored is the Best":
    Oglądać w kolejności:
    1.
    http://www.youtube.com/watch?v=Mo9k79ijMVs
    2.
    http://www.youtube.com/watch?v=pT2HbXbZ_kQ

    pozdrawiam
    Oko Obserwatora

    P.S. Jak nic ktoś to musiał w marketingu Appla oglądać :-), a może nawet sam Tim.

    OdpowiedzUsuń
  12. Reklama niczego sobie, najlepsza Helga nad morzem ze swoim "Butem w Mordę" i dwóch Klingonów coś tam pod nosem plujących...

    OdpowiedzUsuń



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...