applefobia
Applefobia


Loading...

Na pasku Pająka :)

Jeśli jeszcze nie wiecie, to mam dla was małą niespodziankę. W ramach poszerzania zasięgu wkroczyłem na obce terytorium. Zostałem zaprosz...


Jeśli jeszcze nie wiecie, to mam dla was małą niespodziankę. W ramach poszerzania zasięgu wkroczyłem na obce terytorium. Zostałem zaproszony do gościnnego pisania na Spider's Web.

Nie wiadomo jeszcze, czy traktować to jako skandal, mezalians czy transfer stulecia. Opinie są podzielone. Nie do końca też wiadomo, czy to ja zaszczyciłem Spider's Web, czy raczej zostałem zaszczycony dopuszczeniem na łamy Spider's Web, ale stało się tak, że wczoraj wieczorem popełniłem swój pierwszy felieton na łamach tego poczytnego - jakże miłego waszym sercom i budzącego tyle ciepłych emocji - portalu technologicznego.

Tych, którzy zaraz zakrzykną, że ogrodnik się sprzedał i chodzi na pasku Pająka, uprzejmie informuję, że po pierwsze - nie porzucam Applefobii, po drugie - Przemek przepasuje się łykiem bądź sizalowym sznurkiem, po trzecie - bez żadnych ograniczeń piszę nadal po swojemu i o tym, co chcę - tyle, że w nowym miejscu. A ponieważ wiem, że niektórzy z was nie darzą Spider's Web przesadnym poważaniem (eufemistycznie rzecz ujmując), zapewniam, że nie będę szczędził sił, aby wyciągnąć ten upadający portal z zapaści. Podobno mam nawet zadatki na naczelnego :)

Możliwość krzewienia idei applefobii nie tylko na własnym blogu, ale również w ogródku red. Pająka sprawi mi wiele radości, bo tylko tam można jeszcze spotkać prawdziwych, nie docierających poza płot rezerwatu fanatyków Apple, którym z przyjemnością będę wtykał kij w oko, dokopywał w słabiznę i sypał sól w rany. A potem jeździł po nich walcem...

Będę też poruszał inne tematy około-technologiczne, które nie mieszczą się w formule Applefobii, dzięki czemu wy nie stracicie niczego, a zyskacie dodatkową lekturę, jeśli tylko arachnofobia nie przeszkodzi wam zaglądać na Spider's Web. A zatem muchozol w garść i do czytania!

Apple Watch niczym gicz enerdowskiej sztangistki.





spider's web 1290508852347374843

Strona główna item

Bądź na bieżąco



REKLAMY






Losowy wpis z archiwum

Archiwum bloga