applefobia
Applefobia


Loading...

Zostań ekspertem. Początkującym...

Właśnie przed chwilą zauważyłem na swoim blogu reklamę, zachęcającą do udziału w kursie tworzenia aplikacji pod iOS. Oczywiście, nie mam n...

Właśnie przed chwilą zauważyłem na swoim blogu reklamę, zachęcającą do udziału w kursie tworzenia aplikacji pod iOS. Oczywiście, nie mam nic przeciwko samej reklamie, bo utrzymywanie Applefobii z reklam opłacanych przez fanów Apple sprawia mi perwersyjną radość. Chodzi o co innego.

Reklama wygląda tak...


Jeśli któryś z młodocianych kandydatów na programistę da radę samodzielnie przeczytać slogan towarzyszący reklamie, to brzmi on tak: "Dołącz do cenionego grona ekspertów". Bardzo zachęcająca i kusząca perspektywa, nieprawdaż? Któż nie chciałby zostać ekspertem i zarabiać milionów na zapełnianiu App Store aplikacjami do pierdzenia?

A ja się tak zastanawiam, czy komuś przypadkiem jesienne słonko nie za mocno przygrzało w łepetynę. Jak rozumiem, cenionym ekspertem zostaje się po 10-godzinnym internetowym kursie tworzenia aplikacji na poziomie podstawowym... Takie rzeczy tylko w rezerwacie. Teraz już rozumiem, skąd w App Store biorą się te wszystkie durne programy do wyciskania pryszczy i rzucania palenia. Piszą je cenieni eksperci po kursach na poziomie podstawowym...

Adresu reklamodawcy nie podaję z czystej złośliwości. Eksperci i tak znajdą :)



CHCESZ BYĆ NA BIEŻĄCO? DOŁĄCZ DO APPLEFOBII!



programowanie 5553941533577034321

Strona główna item

Bądź na bieżąco



REKLAMY






Losowy wpis z archiwum

Archiwum bloga