applefobia
Applefobia


Loading...

Niespodzianka

Przed Świętami postanowiłem zrobić sobie i Wam niespodziankę w postaci przeniesienia Applefobii na platformę blogową Blogspot. Mam nadziej...

Przed Świętami postanowiłem zrobić sobie i Wam niespodziankę w postaci przeniesienia Applefobii na platformę blogową Blogspot.

Mam nadzieję w ten sposób usprawnić nieco działanie bloga, rozszerzyć jego funkcjonalność, skorzystać z lepszego systemu komentarzy i paru innych udogodnień, na które nie mogłem liczyć na Bloxie.

Bardzo proszę o czujne korzystanie z nowej Applefobii i zgłaszanie wszelkich uwag, poprawek i wniosków racjonalizatorskich.

Będę też wdzięczny za polubienie nowej Applefobii na Facebooku i Google+ oraz za inne formy promocji bloga w social mediach.

Wszystkie archiwalne wpisy Applefobii nadal znajdują się pod adresem:

www.applefobia.blox.pl


Strona główna item

Bądź na bieżąco



REKLAMY






Losowy wpis z archiwum

Archiwum bloga