applefobia
Applefobia


Loading...

A jednak jestem wizjonerem

Podczas grzebania w archiwach Applefobii natrafiłem na artykuł, który uświadomił mi, że mam wrodzone, wybitne i mocarne, aczkolwiek skromn...

Podczas grzebania w archiwach Applefobii natrafiłem na artykuł, który uświadomił mi, że mam wrodzone, wybitne i mocarne, aczkolwiek skromnie skrywane, zdolności profetyczne. Na trzy lata przed premierą iPhona 5c przewidziałem kolorowe iPhony...

Wykazałem się przy tym dużo większym rozmachem i wyobraźnią niż rzekomy geniusz Jonathan Ive, bo mój zestaw zawierał aż 24 iPhony w oczojebnych kolorkach, a w dodatku przewidziałem nawet to, że układanie iPhonów w kupki będzie innowacją i symbolem postępu. No i kto tu, kurde, jest prawdziwym wizjonerem?





Całość przepowiedni znajdziecie w tym artykule, przedrukowanym ze "starej" Applefobii z 2010 roku.


CHCESZ BYĆ NA BIEŻĄCO? DOŁĄCZ DO APPLEFOBII!



Strona główna item

Bądź na bieżąco



REKLAMY






Losowy wpis z archiwum

Archiwum bloga