applefobia
Applefobia


Loading...

Apple tworzy własną agencję informacyjną

Duże zmiany szykują się w strukturze organizacyjnej Apple. Koniec z informacyjną hegemonią Google News i kłamliwą propagandą nieprzychyln...


Duże zmiany szykują się w strukturze organizacyjnej Apple. Koniec z informacyjną hegemonią Google News i kłamliwą propagandą nieprzychylnych mediów...

Po stworzeniu własnego, szczodrze finansowanego, acz całkowicie bezpłodnego Działu Badań i Rozwoju, zbudowaniu własnej, sterowanej pecetami z Windowsem fabryki Maków Pro, wdrożeniu własnych Map opartych na alternatywnej rzeczywistości i po założeniu własnego uniwersytetu, kształcącego kadry przyszłych programistów i inżynierów, przyszła pora na własną agencję prasową - Apple Press Agency


Świeżo utworzona Apple Press Agency (APA), która w założeniu ma dać odpór kłamliwej i złośliwej propagandzie, rozpowszechnianej przez zoofilskie blogi z Centralnej Europy, będzie zlokalizowana w aktualnie budowanym, okrągłym kampusie w Cupertino, gdzie ma dzielić miejsce z Działem Prawnym, zajmującym się skarżeniem konkurencji o kradzież wiekopomnych patentów Apple. Jak natomiast wynika z przecieków z placu budowy kampusu, dział Badań i Rozwoju (R&D) nie zmieści się w nowym budynku i ma zostać przeniesiony do garażu w dawnym domu Steva Jobsa, przy Crist Drive 2066 w Los Altos, w Kalifornii.

Struktura APA ma składać się z dwóch głównych, za przeproszeniem, członów - Departamentu Produkcji Informacji, produkującego obiektywne newsy na temat działalności i produktów Apple oraz Departamentu Sprostowań i Tłumaczeń, odpowiedzialnego za sytuacje kryzysowe, gdy trzeba będzie szybko reagować na usterki produktów i oprogramowania.

Struktura APA przedstawia się następująco:


Departament Produkcji Informacji ma być obsadzony przez doświadczonych specjalistów z Kuby, Białorusi, Korei Północnej, agencji TASS i Radia Maryja, wspomaganych przez wolontariuszy z Fundacji Barona Münchhausena. Z kolei Departament Sprostowań i Tłumaczeń będzie w ramach wsparcia dla mniejszości zatrudniać głuchoniemych kolorowych gejów z Albanii i Kazachstanu. Działalność obydwu departamentów ma koordynować nasz ulubiony, złotousty i długonosy Phil Schiller, który wsławił się wieloma udanymi akcjami PR-owymi, jak np. wytłumaczenie, że lakier obłażący z nowych iPhonów jest wporzo.

Radosne i optymistyczne newsy, masowo produkowane przez APA, mają docierać do wszystkich użytkowników urządzeń Apple własnymi kanałami informacyjnymi firmy, czyli poprzez iAds, iMessage, iCloud, iBeacony zainstalowane w sklepach oraz przez wszystkie inne media na "i" dostępne w ekosystemie Apple. Powiadomień oczywiście nie będzie można wyłączyć, bo fanom Apple należy się nieograniczony i pełny dostęp do jedynych prawdziwych informacji o życiu rezerwatu.


propaganda 4891414479853499940
Strona główna item

Bądź na bieżąco



REKLAMY






Losowy wpis z archiwum

Archiwum bloga