applefobia
Applefobia


Loading...

Złote myśli redaktor Malinki

Jak wiecie, z wielkim upodobaniem siedzę po nocach na blogu AndroidFobia, czytając objawione tam treści. Specjalnie dla was, z dużym samozap...

Jak wiecie, z wielkim upodobaniem siedzę po nocach na blogu AndroidFobia, czytając objawione tam treści. Specjalnie dla was, z dużym samozaparciem i w gumowych rękawiczkach zebrałem garść cytatów z przemyśleniami redaktor Malinki. Pisownia oczywiście oryginalna. Enjoy :)




Ja jako inteligentna kobieta nigdy nie wybrałabym sobie biednego mężczyzny bo wiadomo, że biedny to zwykle i głupi.

Przepraszam za kolokwializ, ale po co mi gołodupiec?

Android to nie system, Android to stan umysłu i portfela. :))

Jeśli to impreza celebrycka to zdecydowanie nie (...może się obejść bez iPhona...).

Gimnazjum skończyłam już dawno, teraz jestem w trakcie robienia doktorantu.

Zabrakło Ci argumentów chłopcze płaskostopcze?

HTC One wygląda jakby został wykonany z przetopionych, NRD-owskich aluminiowych widelców. Zero jakość i stylu. Do iPhona się nie umywa. :))

Tylko jakie te technikalia mają znaczenie dla przeciętnego użytkownika? Żadne. Oba działają tak samo. I oba są obleśne. Poza tym telefon o tej wielkości nadaje się w łapy robotnika, a nie w drobne ręce zadbanej kobiety.

Mam stałą pracę, utrzymuję się z bywania na imprezach. Także argument nietrafiony kochasiu. :*

Współczujesz mi, że idę na imprezę, dostaję darmowe drinki i jeszcze mi za to płacą? :))

A Ty się naucz interfunkcji. :}

W wielkim świecie moda i styl się jednak liczą. Ludzi na poziomie charakteryzuje poczucie estetyki, które nie pozwoli pojawić się na celebryckiej imprezie z wielką, androidową klapą od sedesu (Note) albo innym obleśnym cudakiem. Tacy ludzie wybierają pięknie zaprojektowanego i wykonanego iPhona. :)

Tak to jest z Wami androidziarzami, szwędacie się po mieście albo leżycie w wyrach całymi dniami, a potem brakuje Wam kasy na podstawowe gadżety jak np. iPhone i włazicie do swojego taniego netu (za max 30 zł) i hejtujecie tych zaradnych życiowo. :))

Ja za namową kolegi miesiąc temu zainwestowałam w 100 akcji Apple. Okazało się to doskonałą inwestycją. A Wy sobie nadal hejtujcie gołodupcy. :))

Mamy analizować kod Androida? Kogo to interesuje? Liczy się produkt który można kupić w sklepie. :)) I tutaj widać wyższość Apple bo jego produkty są dużo bardziej dopracowane. :) Ale biedaków nic nie przekona, bo zamiast designu wolą zapłacić za osiem rdzeni, które napędzają zamulony system. A jak wszystko to wybuchnie z przegrzania, to jest szok i niedowierzanie. :D

Masz Nokię? :)) Pracujesz w muzeum, czy jak? :)




PS. Jak doniosły mi borsuki zwiadowcze, pracujące dorywczo w roli kelnerów i barmanów na imprezach w "wielkim świecie", pseudonim redaktor Malinki wziął się stąd, że podobno jest taka brzydka, że sama musi sobie robić "malinki", aby uchodzić za atrakcyjną...


CHCESZ BYĆ NA BIEŻĄCO? DOŁĄCZ DO APPLEFOBII!

Strona główna item

Bądź na bieżąco



REKLAMY






Losowy wpis z archiwum

Archiwum bloga