applefobia
Applefobia


Loading...

I co, tęskniliście?

Jeśli niepokoiliście się nagłą i niespodziewaną ciszą na Applefobii, to nie ma powodów do obaw. Okazuje się, że pogłoski o mojej i borsu...



Jeśli niepokoiliście się nagłą i niespodziewaną ciszą na Applefobii, to nie ma powodów do obaw. Okazuje się, że pogłoski o mojej i borsuka męczeńskiej śmierci z ręki kupertyńskich siepaczy były mocno przesadzone. Żyjemy obaj i mamy się dobrze, co widać, słychać i czuć...

Fanboje Apple zapewne już zdążyli opić (i odchorować) zniknięcie ogrodnika z mediów, ale niestety, poza srogim kacem nic więcej na tym nie zyskali. Pojawiły się też spiskowe teorie, jakobym wskutek nawrócenia, oświecenia lub sutej łapówki w używanych banknotach z Franklinem zmienił poglądy i przelazł przez płot rezerwatu na drugą stronę. Dobre sobie... Tak się do tego palę, jak Joanna d'Arc do zmiany płci...

Applefobia zamilkła z prozaicznego powodu. Po prostu dostałem takiego lenia, że zrobiłem sobie miesiąc wolnego od pisania o Apple i nie ukrywam, że dobrze się z tym czułem. Żadnego wyszukiwania złych wiadomości o Apple, żadnego śledzenia informacji o kolejnych wpadkach i niesamowitych, przełomowych wynalazkach z ubiegłej dekady. Polecam każdemu :)

W wolnym czasie nie próżnowałem. Zająłem się tworzeniem innego, tym razem pozytywnego portalu - dla wszystkich miłośników sprzętu audio z dobrych lat ery HiFi. Zamarzyło mi się takie miejsce, gdzie będzie można znaleźć dane techniczne, przyzwoite zdjęcia i manuale oraz sprawdzić aktualne oferty na aukcjach. Każdy, kto próbował kupić sobie używany wzmacniacz czy kompakt na Allegro, wie o co chodzi - niewyraźne zdjęcia, brak danych, zdawkowe opisy i wieczne odsyłanie do internetu. Sam tego doświadczyłem, gdy ostatnio zachciało mi się skompletować sprzęt grający. No i tak powstała AudioBaza, a borsuk od miesiąca wklepuje dane i wkleja kradzione zdjęcia z internetu :) Pierwsze efekty już widać, choć oczywiście przed nami jeszcze ogrom roboty.

Pomału pora jednak wracać do hejterskich obowiązków. Jak mnie znów leń nie dopadnie, spodziewajcie się niebawem nowych artykułów...
audiobaza 2094418379195813571

Strona główna item

Bądź na bieżąco



REKLAMY






Losowy wpis z archiwum